Welcome ! ! !

Everything about Me

Sunday, October 7, 2012

Hati.........

Aku x tahu kenapa beberapa hari nie aku teringt kat dia. untuk apa aku ingt org yg lukakan hati aku n perasaan aku........ Setelah begitu lama, knapa sekrg aku ingt kat dia......
Aku x tahu kenapa aku bermain dgn perasaan aku nie.


Kadang2 hati aku ni sendiri susah untuk aku faham, atau mungkin aku sendiri yang asyik terfikir kan dia. Sedangkan dia tidak pernah terfikirkan aku pn........

orang tgk aku gembira tapi hidup ku penuh masalah. yang pasti hanya diri aku yang mengetahui nya.. dan hanya aku juga kena mencari penyelesaian nya... Adakah aku yang salah memilih cara dan jalan hidup ku..... Atau aku membiarkan orang lain yg menentukan hidup ku...

kadang2 aku menanggis sendiri dalam hati, dan berfikir kenapa tiada sape yg dpt faham rasa hati aku atau sememang nya aku seorg yg penting kan diri sendiri. Mungkin aku terlalu banyak mengharap dalam hidup nie........

Aku rasa aku keseorngan, kesunyian yg sentiasa menemani ku, memahami aku lebih dari org lain........ Akuu tak punya kawan untuk tempat aku mengadu. Semua pn sibuk dengan kerjaya n keluarga masing2. Namun aku x boleh salah kan diorg sbb diorg dh punya tanggungjawab masing2. utk apa diorg layan perasaan aku yg x kesudahan. yg tidak mendtngkan hasil bagi diorg.... Mungkin sebb layanan aku kat diorg pn sama juga. tapi enth lah....

Apa yg datang dengan kita adalah balasan kesilapan kita masa lepas, w/pun kita tidak pernah berniat utk melukakan org yg kita sayangi.... Enthlah, mungkin aku yg terlalu memikir........ Aku tak mahu salah kan sesepa, sbb manusia mesti punya kesilapan masing2. dan kita x ada hak utk menghukum mereka. Cuma terpulang kepada diri kita sendiri samaada memaafkan org itu atau tidak. dan kembali bangkit mencari diri kita semula.

Aku kena yakinkan diri aku, semua yg berlaku pasti ada hikmah nya. Aku kena bersiap sedia untuk terima semua dugaan hidup nie w/pun pahit kadang2 aku telan................

Apa yg mendatng dlm hidup aku nie, aku kena kuat. Kuat menghadapi semua itu utk menjadi org yg lebih baik.








No comments:

Post a Comment