Welcome ! ! !

Everything about Me

Tuesday, June 28, 2011

28 JUNE 2011


   Baru hari ini, aku ada kesempatan untuk melawat blog aku. Aku boleh dikatakan sibuk juga lah dalam beberapa hari ni. Hampir 2 minggu aku di W.P Labuan untuk menziarah keluarga di sana. urm... minggu depan bf aku akan berlayar. Aku doakan  dia akan selamat pergi dan selamat kembali ke pangkuan keluarganya. Hampir 2 minggu dh bf ku kehilangan orang yang tersayang. Namun begitu dia tabah dalam menghadapi dugaan ini. Entahlah, sama ada aku tertipu ataupun bf aku sememangnya bijak dalam menyembunyikan rasa sedihnya.

   Aku sendiri pun tak mampu menghilangkan rasa sedih itu. Sememangnya sangat perit bila kita hilang orang tersayang terutamanya seorang ayah pada Hari Bapa. Ish2.... aku doakan roh ayah ku dan ayahnya tenteram di alam sana..... amin....

      Sekarang tumpuan aku untuk cari kerja, walaupun agak slow dalam mencari tapi at least aku dah cuba untuk mencari. Tapi entah lah aku sebenarnya minat untuk kerja di tempat bf ku supaya senang mau berjumpa. Tapi aku mengikut akal ku yang waras ketika nie, aku rasa itu hanya lah alasan supaya aku tak mau or bikin  patah semangat aku cari kerja. hahahahahahaha......alasan orang pemalas.......


Oklah aku chow dulu sebab mengantuk lagipun sekarang dekat pkul 1 pagi... gud night n sweet dream...

No comments:

Post a Comment