Welcome ! ! !

Everything about Me

Thursday, March 10, 2011

Lagenda Budak Setan

aku suka sangat novel ni.....
walapun jalan ceritanya  langsung x buat aku menangis.......
aku memang suka nya
pertama, kasyah adalah ciri - ciri lelki yang ku cari dalam hidup ku..... seorg lelaki yang oleh menerima segala kelemahan kekasihnya  dan seorg pencinta yang hebat. seorg lelaki yang begitu tabah menghadapi pelbagai dugaan.....lelaki yang setia kepada cinta....
aku begitu tertarik dengan ciri2 lelaki tapi sayang mencarinya umpama mencari sebutir berlian dalam  jutaan pasir.....hahahahahahahahahahaha
boleh kena sue juga aku ni ubah2 peribahasa.......
berbalik pada novel ni......
aku mula suka pada novel ni setelah movie lagenda budak setan di tayangkan....
mungkin sbb perasaan ingin tau aku apakah  kesudahan utk lelaki  bernama kasyah setelah kematian ayu.....
x boleh duduk diam aku klau x tau kesudhannya. akhirnya aku jumpa juga novel tersebut....hehehehehehe.....

kepada peminat2 novel,
saya cadangkan baca lah ketiga2 noel lagenda budak setan......
sbb x bestlah sya bgtu kat sini...... nanti x ada "feel" masa baca novel 2.... hehehhehehe

sesiapa yang dh tgk movie lagenda budak setan pasti akan terbayang wajah2 pelakon ketika membaca novel2 tersebut........


movie lagenda budk setan bkn lah 100%  berdasarkn novel lagenda budak setan tapi memang best mcm novel juga...........

No comments:

Post a Comment